May 8, 2008

kalla det inte en comeback Solomon and Sheba ok? JO GÖR DET BITCH!



"The pagan orgy scene from the King Vidor blockbuster, "Solomon and Sheba" (1959). Yul Brynner played Solomon, George Sanders played his scheming brother, Adonijah, and Gina Lollobrigida played the alluring Queen of Sheba."

Det var dags för en cheesecake dansscen. det var en vecka sen nu det sprängdes. jag vill inte äta rått kött längre, phil collins har blivit dålig och jag drack 7 koppar kaffe idag och fick tunnelseende så jag slutade med det med. istället vill jag äta sushi och skeda och lyssna på dålig, mycket mycket dålig musikaljazz men fortfarande säga till min familj att jag älskar dom men de vet de och jag gick ett jättefint sms av min pappa där han skrev att han var stolt över att vara min pappa och det gjorde mig så glad och fylld i hjärtat. alltså tror jag jag känner mig bättre. mycket bättre. men eftersom jag inte tar ut saker i förväg säger jag inget så noga men just nu är det ju ok och jag tätar glipan mellan provosoriska dörren och golvet med min rosa ryamatta så jag inte ska höra alla ljud i trapphuset så att jag vaknar med ett ryck varje gång. hyresvärden har varit det bästa någonsin förresten - det är de som ordnat våra provosoriska dörrar och ordnat upp allt i trapphuset. polisen sa tyvärr inget pedagogiskt som "ingen vill döda er, allt är okej, det är sol imorgon och ni får flytta tillbaka snart" (förutom han polisen som spelade hockey som följde med oss upp i huset, han hjälpte mig hitta nexxor och var jättebra), och när vi satt vid ambulansen och just hade sprungit ut från huset och jag hade blodiga fötter och alla var förvirrade så fick jag en torr servett att torka fötterna med och sån där packa-pang-plast att stå på, men de hade faktiskt asolsprit i ambulansen för det såg jag men det var det och man kanske kunde skicka ett brev där det står
  1. säg "det ordnar sig, ingen vill döda er" till de rädda
  2. lova låtsas klema om de även med de töntigaste såren
  3. skicka hockey-polisen

No comments: