May 10, 2008

picknick




jag var på picknick igår i pildammsparken med jobbet och vi hade jätteroligt, jag fotade alla med mina solglasögon och it-magnus sparkad en fotboll på ekonomi-jennys vin och popcorn och jag drack rosévin och lånade solskyddsfaktor av red-louise och sen blev jag jättefull för jag hade någon liten halväten kyckling med mig som inte lockade speciellt och så trånade och copy-anna efter indie-micke och google-peter hade snygga italosolglasögon och spelade skitbra musik på bergsprängaren, sen fick det vara stopp så jag gjorde något annat och gick till oskar och så gick vi till Tron på retro och drack gimlets och jag glömde mitt vin någonstans som jag inte kommer ihåg men det var nog för allas bästa. eller inte för nu måste jag handla nytt.

5 comments:

Anonymous said...

varifrån är dina shades?

Therese Svensson said...

present från los angeles/lukas MEN LO AND BEHOLD i lördags råkade jag spola ner dom i tjottan på restaurang möllan så nu finns dom inte längre!

d said...

du e superfin på denna bild!!

Anonymous said...

vill du knulla?
/Icher

Therese Svensson said...

haha snuskkommentar! det är min första!!!!!!