Dec 23, 2007

Räven mötte darth



det var kul igår, fast fasligt lite folk ute. förmodligen för att alla är i småland eller något. jag mötte i alla fall darth, obi och chewbacca (som egentligen var mattias kroon), och vi drack öl med camilla och massa fler och jag tappade bort min handväska med hemnycklarna, så jag fick stanna kvar tills det stängde och ljusen tändes, då jag såg den liggandes på en bänk längst in mot väggen. så dum jag är. per var där och sa att jag kunde sova hos honom om jag inte hittade väskan, vilket var snällt, men jag ville sova hemma och dessutom har han inte bjudit ut mig igen så då får det ju vara.

imorse fick jag öppna julklappar eftersom jag ska ta tåget ikväll och inte orkar kånka med mig massa saker. och jag blev så glad för jag fick ett tennisracket + bollar av pappa (JAY!!), en taschen bok om steve mcqueen (*DÅNDIMPEN*) av syrran, och så har jag två klappar kvar, men de är rätt små så de får plats i ryggsäcken.

No comments: