Nov 24, 2007

och sen och sen och sen

vid halv ett ringde mattias kroon och vi pratade perversiteter och hur bakis vi var. sen sågs vi på restaurang asien en halvtimme senare där vi åt frukost ihop. mattan åt vårrullar och jag åt risnudelsoppa. det var som en dröm. sen gick en kille förbi utanför som har klubb ikväll, och jag pekade och sa "han har jag legat med", sen skrattade vi och torkade bort glädjetårar från ögonen. sen gick vi till en skomakare som var stängd och sen till tres bien shop där mattan köpte en comme des garcons parfym, sen kom camilla och sara berg och de köpte också en parfym, sen förföljde vi dom till solde där hela kindergarten var samlat - harald stjerna, johan allard, marcus mckinley, jessica, kristofer och nils. jag, mattias, sara och camilla satt och bläddrade i blaskor och tryckte i oss kaffe, sen kom hampus förbi och hämtade mig för jag skulle handla smink, men så hade jag glömt mitt kort på jeriko så det gick inte. sen flamsade vi runt ett tag och hamnade på restaurang asien igen där jag åt soppa och färska vårrullar till middag. vi pratade om romantiska saker folk gjort för oss (mackan söp av sorg när vi hade problem och sven bjöd mig till san francisco) och sen gick jag hem och skrev det här.

dagens bästa raggreplik: SNYGGT SMINK

2 comments:

Anonymous said...

mmmmm älskar de vårullarna.

Anonymous said...

Vilken klubb..?