Nov 22, 2007

drop trou?


jag och max L var på musikbörsen igår för han skulle köpa ett micstativ och jag stod och stirrade som en fastfrusen staty för alla killar som jobbade i affären hade sina cheap mondays nedanför arschlet så man såg kalsongerna. de hade dessutom rutiga för små skjortor och tuperat hår. inte bra. de får förmodligen ligga jättemycket vilket jag är mycket besviken på för vi damer borde inte uppmuntra sånt beteende. jag menar HALLÅ varför tror de man vill se deras kalsonger? är marky mark fortfarande inne hos ungdomar? helt utvecklingsstört.

5 comments:

Anonymous said...

marky mark är ju het.

Therese Svensson said...

snacka om det - men ungdomarna var väl inte ens fem år när mark var marky mark?

Anonymous said...

vet du vad jag har hört. att barndomen, tonåren och midlifecrisis hos män oftast flyter samman. kan det bero på det må tro? 5 år - 15 år - 50 år.
njae. kanske inte.

sara said...

det pågår en jätterolig debatt på ring p1 om byxor med häng - för eller emot. de unga är för, de gamla emot. surprise. en kille förklarade att det är okej att ha lagom häng, så man bara ser lite av kalsongerna, men Inte okej att ha brallorna så långt ner att man ser hela.

Therese Svensson said...

åh sara jag lyssnade på ur radion på P1 idag och det var skolakademin med debatt om just skolklädsel. ska vi skriva artikel ihop?