Nov 21, 2007

framtidsenkät 2008

jag och max stoppades med en nyponsmoothie i handen av en kvinna som gjorde enkät åt en tidning. hon frågade oss vad vi skulle göra år 2008, jag bara "är det nästa år eller?" och så sa jag att jag nog skulle få långt hår, klippa av det, köpa ett par skor och tycka att det var tråkigt att diska. max sa att han skulle skaffa hus, fru, katt och lärarjobb. sen fick han ångest och ändrade sitt svar till "jag ska skaffa katt och ett par byxor". sen tog hon en bild på oss när jag såg söt ut och gick.

vad ska ni göra 2008?

14 comments:

Anonymous said...

Hmmmm, jag skulle nog också handla skor och byxor. Samt kanske skaffa pojkvän? /Minna

Anonymous said...

jag ska nog bli full.

Therese Svensson said...

JAG MED

Anonymous said...

Lyssna på The Gossip

Moa said...

Mitt 2008 kommer vara sinnessjukt aktivt. Vi ska flytta, gifta oss och söka nytt jobb. Slå det om ni kan. :-)

Moa said...

OCH jag ska bli rik har jag bestämt. Och träna oftare. Och sluta vara osocial.

Therese Svensson said...

moa du är så ordentlig love. men ok, jag ska börja diska OFTARE.

Therese Svensson said...

OCH KANSKE SKAFFA BOYFRIEND!

Anonymous said...

jag ska

Anonymous said...

jag ska dricka vin och INTE skaffa kille. inte inte inte. kille kommer vara såå 2007. (och så ska jag fortsätta läsa den här kärleksbloggen, såklart. åh vilket FJÄSK).

Anonymous said...

Jag tänkte bli hemmafru och laga mat, dricka frozen margarithas hela dagarna och vänta på att min helt absurt snygga man kommer hem från jobbet för att köra iväg mig på sin lambretta. mumma!

Therese Svensson said...

JAG VILL OCKSÅ BLI HEMMAFRU. hemmafru 2008. så vill jag ha en automatisk dammsugare.

Anonymous said...

Jag ska bli gay och fria till dig :-)

Therese Svensson said...

JA!!!