Nov 3, 2007

last christmas i gave you my heart but the very next day you gave it away

igår skulle jag festat med tjejer men jag höll på att kriga om min obelisk så jag blev jättesen. hampus kom förbi med en alkoholfri öl och godisnappar och var jättesnäll men sträng med att jag inte skulle dricka så mycket öl, och sen gick han vidare, och jag gick ner till volym och hejade på space between mattan och erik som spelade skivor. det var mycket folk som vanligt, men jag har aldrig förstått hur man ska hänga på volym eftersom sittplatserna och möblerna är så konstiga och stolarna gör ont och man liksom glider av dom. men god mat har de. sen gick jag upp till max l och drack mörk rom i hans kök och så gick vi ner till debaser och dansade med moa och pratade med johan och kristian kornhag som spelade skivor. vi missade peter jöback.

No comments: