Nov 2, 2007

drömmen


ok jag vaknade med hjärtat i halsgropen eller vad det heter och jag undrar just varför man vaknar när man drömmer vissa drömmar för seriöst vad beror det på för frän hjärt-hjärnfrekvens som jag inte förstår mig på? i alla fall så handlade drömmen om att jag låg och sov med en liten pojkvän (jag tror det var kristofer) och det började blåsa och jag hörde demonstrationer/larm utan det öppna fönstret - och det var så hotfullt och mörkt och jag fick ingen tröst och först var det något höger och sen något vänster och sen larmade det jättemycket och jag sprang ut i vardagsrummet som var svart och blåsigt och så kom det in en skugga från det öppna fönstret och det var ett riktigt hot och jag kröp ihop istället för att försvara mig och det var då jag vaknade med hjärtat i halsgropen. jag har bara drömt så talande drömmar sista tiden. jag har varit rätt kaotisk sista tiden, men nu har jag börjat gå upp i tid, träna, vara utomhus och bjudit ner min familj till min födelsedag. jag tror verkligen jag behöver min familj? jag har ju flyttat hela mitt liv och det var min enda fastna punkt, behöver jag dom inte då fastän jag ska vara independent? jag fattar ju ingenting fastän jag läste utvecklingspsykologi fer sure.

No comments: