Oct 27, 2007

this just in: bakis BUT WHY?

jag vaknade kvart över tre, såg att hampus hade ringt, ringde tillbaka och sa "hallåååå" med skrovlig pubertetsbryten röst. han skrattade och sa "en röst säger mer än tusen ord" varpå jag sa "ett BRÖST säger mer än tusen ord?". han frågade ifall jag var sur för det gör han alltid och jag säger alltid "vadå nej?", men igår hade han störat sig med ballongerna jag blåst upp i två timmar så jag sa till han på skarpen. och jag är ju alltid störig, det ligger i min natur, men jag är aldrig sur. det ligger inte i min natur. det var roligt igår! jag var snygg, moa het, mattias cool, tor stilig som en dröm och carl grann som en sommardag. prombilderna har redan kommit så jag ska lägga upp dom genast! jag såg att jag fått hänghaka. och min hals har alltid betett sig obskyrt. betyder det att jag är gammal på halsen? det är så freakazoid.

No comments: