Oct 22, 2007

hajdröm


jag hade konstiga drömmar i helgen. jag vaknade en natt av att jag låg och sparkade med fötterna. temat i drömmarna var att jag var maktlös och ratad. inte bra. den sista drömmen var att jag och lukas var på en kinarestaurang och jag var full i drömmen så jag såg suddigt och hade ingen kontroll. så var jag klantig och tappade en sak på golvet och de som ägde krogen sprang upp och skrek åt oss att vara tysta och så fattade vi ingenting och blev rädda och så tappade jag en gaffel och de sprang upp igen och riktade en pistol mot oss så vi sprang därifrån och utanför snubblade jag in i ett bord och servitörerna hjälpte oss därifrån fort som fan eftersom vi skulle blivit dödade annars och jag tänkte att jag skulle ringa mattias kroon och säga att han inte skulle skriva om dom. förut drömde jag alltid om hajar. från jag var 5 tills jag var 25 drömde jag alltid oroliga drömmar i vattenmiljö. jag drunknade alltid eller så kom det hajar. i början drömde jag bara om vithajen, sen kom även hammarhajen och citronhajen. i en av mina sista hajdrömmar stod jag på en flotte i en underjordisk grotta och såg en hajskugga simma under mig och tänkte "meh åh inte nu igen". det var kul att min drömpersona var helt less på att vara i drömmar med hajar i.

No comments: