Oct 22, 2007

celiakilover

ikväll ska jag äta gluten- och laktosfri pizza med min celiakikompis erik. han har varit glutenallergiker från födseln så han har ALDRIG ätit guds gåva till mänskligheten - pizza. han har heller inte ätit den glutenfria varianten så jag slog honom på axeln och sa att det var dags. och nu är det dags. den är lite torr, men jag brukar ha på lite extra topping, som avokado, tomat, rucola och olivolja. pizza hut borde ha en pizza som heter celiakilover. fatta vad bra det skulle gå ifall de hade en gluten- och laktosfri pizza. alla som var GI och veganer skulle ju också äta den. jävla as. fattar inte folk att det är så enkelt att tillgodose denna utsvultna marknad. jag borde bli näringsminister.

2 comments:

Anonymous said...

Hett tips: Husie Pizzeria. Tel: 040 - 49 45 45. De gör glutenfria pizzor. Och oh my Gawd vad goda de är! Kostar tio pix extra för glutenfritt men det är värt det, yessir!

/din glutenfria räddaren i nöden

Therese Svensson said...

!!!!!!!!!!!!! I LOVE YOU !!!!!!