Oct 20, 2007

stay ups

UPDATE: jag har varit i en hanes våld sen igår, drack öl på azalee vilket var som en charter direkt till viking bar i säffle, sen var vi fem minuter på ett överfullt tempo där jag träffade världens bästa darling rajter som var exalterad och glad för att hans favoritkonstnär var i stan. sen promenerade vi runt ett tag, gick till brogatan och tillbaka, och jag tänkte att det är helt galet att man är ute och går ensam i den miljön för när man är nykter och ute ett en fredag är det som att vara på en annan planet. apropå planet sa h det finaste till mig - att jag var en blandning mellan en seriefigur och en konstig kvinna som inte var en flicka och inte en kvinna och att jag mest var lik en alien som hade kommit hit och inte fattar hur saker funkar eller tål maten. men vi åt jättegott (fast jag fick såklart ont i magen). det blev libanesisk buffé - h gjorde en god tahinsås & hummos som faktiskt var den godaste jag någonsin ätit, och så gjorde vi en tomatsås med aubergine, lök och vitlök som vi kryddade med kryddnejlika, peppar, kanel, ingefära och persilja. till det åt vi veggo kebab-bitar, kortkorningt råris, feferoni, sallad, rostad paprika och kalamataoliver. idag har jag jobbat, lämnat flyers, hängt med de otroligt rara tjejerna som jobbar i kassan på debaser, tittat på martin kellermans rumpa (han gick in på debban när vi pratade), städat och färgat håret.

5 comments:

Anonymous said...

Undrar hur folk vågar prata med Kellerman. En groda och man blir blåsta killen i nästa DN liksom.

Anonymous said...

Åhå, låter som att love is in the air med H.. När kommer ni ut?

Anonymous said...

Sakert riktigt, men inte battre hummos/ h

Anonymous said...

jag kan bäst hummus.

Therese Svensson said...

nej nu bitches, han är rar och vi byter ris och hemligheter.