Oct 17, 2007

breakfast at tiffanys, allergi och anusblekning

MIN BÄSTA HEDERSKNYFFEL andreas haugaard, känd från metro, har bjudit över mig på middag ikväll. jag blev så glad att jag lovade att färga håret och bleka anus och så skrockade vi högt i fem minuter. igår hade jag jätteroligt med min ärkebästis richard. vi spelade world of warcraft och min gubbe heter DONKI (how could you get so FUNKY) och richard heter DIAPER men han är level 70 och jag är 4. men det var otroligt roligt. det var min första wow-gång. mattias kroon och hampus höjde ett varningens finger - mattias sa "ja då ser man inte dig förrän till våren då" och gick tillbaks in på tempo med tor billgren (jag träffade dom på väg hem från richard när jag entusiastisk berättade om min nya hobby). jag och richard spelade, åt massa godis, väldigt mycket godis faktiskt och jag brukar sällan äta godis så mina ögon blev tefatsstora av allt socker och datainformation. det var som en dröm. jag tackade richard för att han gav mitt liv mening igen. jag har ju så mycket fritid nu när jag jobbar mer effektivt och inte har någon pojkvän att ta hand om och jiddra med. böcker, promenader och donki är höstens melodi. tyvärr var det laktos i godiset så sen hade jag magknip hela natten och vaknade med laktosfejjan aka svullen och ful. jag sov en bit in på eftermiddagen eftersom man blir trött av magont och sen läste jag Truman Capotes "breakfast at Tiffanys" och grät när hon tappade bort katten för hur ska man veta vad man tillhör förrän det försvinner och var som känns som Tiffanys. sen smsade jag allerginyheterna till min enda allergivän - erik moroder - för han har varit glutenallergiker från födseln och kan ni förstå att aldrig ha ätit en riktig calzone någongång? nej just det.
visst var det så att truman aldrig gillade hepburn i rollen som holly golightly? det tycker jag var kul. jag har aldrig gillat audrey. man kan ju ha sönder henne med en knuff. fatta hur många tjejrum som haft den postern. kanske halva sveriges befolkning.

1 comment:

Anonymous said...

you've got to be kidding me. jag skrev en egyptisk pappersrulle lång kommentar och nu har den raderats. det gör fan ont.