Aug 8, 2007

you chat me up

trish säger:
åh jag har ångestattack
Richard säger:
vad har nu hänt
trish säger:
jag träffade kristofer igår och fick ångest
Richard säger:
bara för att du inte kan vara tillsammans med honom men vill på ngt sätt?
Richard säger:
hjärna vs hjärta
Richard säger:
sjukt jobbigt när de bråkar
Richard säger:
det är inget fel med dig
trish säger:
jo jag är cpstörd
Richard säger:
du är inte så konstig som du tror
trish säger:
men åhhh
trish säger:
jag hatar att vara ensam
Richard säger:
+ att supa är en dålig medicin!
trish säger:
jag vet
Richard säger:
vad har vi sagt om det!!!11
trish säger:
nu har jag ingen gaba alls
Richard säger:
du får ju komma hem till mig och kolla på när jag Wowar!
Richard säger:
dricka en mellis
trish säger:
jag ska börja ta smack
trish säger:
och så är jag pank och fet
Richard säger:
ja, det är ju en lysande ide
Richard säger:
meh
trish säger:
haha. min hjärna består bara av fett. nej öh tänk om den gjorde det GROSS
Richard säger:
jag tror min hjärna består av vanligt KÖTT. kanske bara är en stor oxfile
trish säger:
jag tror det
trish säger:
men jag hatar ju att vara så här flaxig jag vill ha allt rakt
Richard säger:
jag tänkte på dig imorse
trish säger:
för att du såg ett mongo på gatan eller?
Richard säger:
att du har imba klädstil
trish säger:
imba? vad är imba
Richard säger:
oj
Richard säger:
eh
Richard säger:
tönt wow uttryck
trish säger:
haha
trish säger:
NERD!
trish säger:
vad är imba då?
Richard säger:
ett adjektiv - du har grymt cool klädstil.
Richard säger:
i detta fall var imba = 'grymt cool'
trish säger:
din klädstil är debaser servitör det är det finaste jag vet
Richard säger:
det är bara för att de serverar ÖL
trish säger:
i love öl.
trish säger:
jag ska ligga i parken och läsa hela dagen idag tänkte jag. kanske gymma ikväll.
Richard säger:
lyckos
trish säger:
vad ska du göra?
Richard säger:
jag jobbar
Richard säger:
lunch på st knuts kanske!? jag kan bjuda på kaffe
trish säger:
ja gud kaffe och sällis vore fint
Richard säger:
typ vid 12
Richard säger:
PLÅNBOKEN!
Richard säger:
nästa plånboken skall de gå genom hur mycket det kostar att ligga utan kondom
trish säger:
ÅH GUD JAG ÄLSKAR PLÅNBOKEN
trish säger:
eller vadå vad det kostar att ligga utan kondom? det är väl gratis

4 comments:

M.Lodin said...

Imba = imbalanced. När en gubbe eller någon grej i warcraft är mycket bättre än många andra grejjer. Då blir spelet obalanserat. Men man kan säga typ "gurka är helt imba" om man tycker det är gott.

M.Lodin said...

ja jag är warcraftnörd också.

Dramadrottningen said...

Haha, jag trodde det var imbecill och tyckte det var lite taskigt...

Therese Svensson said...

obalanserat är nog jag i ett nötskal. jag måste skaffa en personlig assistent.