Aug 7, 2007

Nobelpris i foto


Här är bästa bilden jag tagit på mattan.

6 comments:

Unknown said...

coco, skicka den till ad-steffo är du snäll, han får skära lite i den, jag vill ha den som byline i ng..

Therese Svensson said...

grymt! jag är din fotobitch.

Unknown said...

absolut, du är min hovfotograf, you can ride my tail anytime! äpplebilden i gourmet var också mycket uppskattad. bland vegosar och andra herbivorer. det är nog dagens två ord för mig, "herbivorer" och "carnivorer"

Therese Svensson said...

dagens ord för mig är DUVETVAD. ring så leker vi!

Therese Svensson said...

duvetvad = BITCHIN. inget snuskigt om ni trodde det.

Unknown said...

"dricka" och "sprit" kanske?? jag ringer sen, måste ju först skriva duvetvad.. kan tänka mig att rulla hatt ikväll, drar till londres imorgonbitti och därifrån vidare till normandie för en vecka bland ostronen och cidern. hatar morgonflyget, så se nu till att jag blir baked..