Aug 9, 2007

bajskorvsboogie

amehhhh de håller på och tjafsar på ett jobb jag gör till en tidning. fast imorse var det roligt i alla fall för då fotade jag modegrejer till nästa nöjesguiden. i love nöjesguiden. det är bara genialiska miffon som jobbar där. jag har mycket att göra idag. först ska jag skriva färdigt klubbkrönikan (haft svårt att hitta ämne), sen ska jag göra två intervjuer och hitta nya bilder till tjafstexten och sen ska jag maila bilder till en ad och sen hoppas jag att jag får gå ner till parken och läsa.

2 comments:

Anonymous said...

matnörden här igen har du provat skaldjurspastan än? Jag har ett nytt favoritrecept som är så jävla bra såhär på sommaren när man inte är så hunrig, you wantz?

Therese Svensson said...

åh berätta alla recept jag sparar dem till nästa gång jag fått lön - nu är det fattiga bönjävlar som gäller.