Aug 6, 2007

kung sol-aktut + penis

jag tog en timmes lunchrast tidigare idag och slappade på en lavendellila handduk i folkets park. jag dåsade i solen och läste ut skräckboken eftersom jag inte vågade läsa den inatt. den var intressant för den utspelade sig i västerbotten och jag blev paranoid och trodde jag var same (note to self; måste fråga pappa). jag hade bara solskyddsfaktor 8 (ÅNGEST) så nu har jag fräknar på näsan och kring ögonen. det la sig en tufsig brunett bredvid mig och när han låg på rygg kunde jag se penis för det var en mörk glipa mellan hans höftben och shortsen. eller okej jag låtsades att jag såg hans penis för det hade varit roligare och jag har ju läst anatomi så jag vet att penis låg där inne i mörkret och tryckte. sen gick jag hem och fortsatte jobba (idag har jag mest suttit i telefon och kompletterat texter), och tog just en till paus och gick till bolaget och handlade lite vin. jag gick genom debaser på väg dit och pratade med både darling laban som är skitrolig, söta anna som är bitchin och drama staffan som är sveriges bästa 80talist hane. jag och moa ska äntligen ha en dancereunion på lördag. det var länge sen vi var ute. vi har mest träffats i samband med klubben. vi skriver just nu artiklar om saker som ligger lite utanför vårt ämnesområde så det tar lite extra tid eftersom man får göra extra mycket research.

1 comment:

Anonymous said...

PENIS 4-EVER!