Aug 17, 2007

veckans man: charles ingalls

jag och en kompis pratade om karlar för jag älskar karlar som tar för sig och är romantiska och skämmer bort en och är snuskhumrar. jag är sjukt modern och gillar smarta, kvicka, sexiga män med bra hyregim som är nördar och som fattar att det inte är sexistiskt att bära damer över lerpölar eller ligga med dom mycket och ofta och OMG hur romantiskt vore det inte att bli buren över en lerpöl och sen gå på bio och han sticker upp kuken i popcornboxen??? the date of the century.

4 comments:

nippertippa said...

alltså, du är min idol. du skriver så roligt och bra och du har sådan bra smak också. coolt!

Anonymous said...

men alltså lol, "ligga med dem mycket och ofta" det låter ju som om det bara är de som är aktiva och är inte det sexistiskt så vet jag inte vad.

nippertippa said...

men orka sno någon annans nick (dessutom är det töntigt att vara anonym). och nej, therese menar självklart inte att det bara är killarna som ska vara aktiva (utan att det är fint med killar som vill ha sex ofta).

Therese Svensson said...

WORD UP ORIGINAL NIPPERTIPPA.