Aug 16, 2007

hektisk fredag

imorgon händer det så mycket bra i klubbväg att det är synd och skam att man inte kommer hinna med allt. det är explorer´s club kräftskiva (som jag inte kan gå på), i love!, weekday friday, first class riot/TTA på kb och WHO SHOT J.R 80s fest på plockepinn/inkonst. jag ska börja dagen med grillfest hos anna s, sedan skivspelande på 80s festen och sedan ska jag sova till halv tre dagen efter. just ja, sen läste jag någonstans att det är malmöfestival också så om man gillar konserter kan man se lloyd cole och familjen.

3 comments:

Laban said...

du vet att det är hårt straff på att inte dyka upp på i love l´amour pour toi imorgon det kommer vara det bästa
någonsin ju.

Therese Svensson said...

men jag spelar ju skivor samtidigt på plockepinn! skandal.

Laban said...

faaaan, dålig tajming.