Aug 14, 2007

our lips are sealed

jag drack ur två juicekartonger med richard på st knuts torg och på torget satt två jag hade hånglat med. jag försökte räkna ut statistiken i procentform men kunde inte. det är alltså det man behöver matematik till - att räkna ut pojkstatistik. richard och jag bestämde också att richard skulle höja standarden på sina damer. jag går alltid fram till de snyggaste på en gång så richard tänkte att han ska börja göra det med. fast i fredags på oh baby hade richard tydligen pratat rätt länge med en jättesnygg blondin, fast det hade inte han kommit ihåg för att han var så packad. men det var en bra början i alla fall. sen åkte richard hem och jag knallade iväg och stötte på hampus vid jeriko. han var på väg till lunch men var ute i god tid så han slog följe med mig till apoteket till södervärn. jag var lite blyg för vi känner ju varann inte så bra så jag var helt fånig och glömde alla catchphrases.

No comments: