Aug 13, 2007

nästan som en pool

jag var just på centrum för sexuell hälsa och förnyade mitt pringsrecept och det är alltid så kul i väntrummet för alla tittar ner i golvet och skammen lyser med stora neonbokstäver. jag fick i alla fall vad jag ville och jag och barnmorskan (sjukt namn) pratade om hur galet det var att det bara var en pmedels/abort-person som arbetade i malmö under sommaren och att det var därför det varit i stort sett omöjligt att förnya receptet. sen gick jag och köpte tofu på astrid, har ringt glocalnet (JAG HATAR GLOCALNET - jag lämnade dom i maj men de skickar fortfarande räkningar), skickat metro torsdag och ska ringa lite till och sen lägga mig i parken med en bok. oh sweet ass lord i love you.

2 comments:

Anonymous said...

o, jag HATAR också glocalnet, (med stora bokstäver,) men ännu mer HATAR jag ventelo, passa dig för dom, man får ringa typ tjugo gånger om de ska sluta skicka räkningar...

/emmy

Therese Svensson said...

men kan det finnas ett a-team som tar hand om sån skit för en eller? hatar det. e-on kör fan samma skit också. fast det är kanske därför glocalnet kör payoffen "HUR LÅGT FÅR MAN SJUNKA VI HATAR ALLA"