May 9, 2007

update

*nu ska jag till lägenheten och leta efter adaptern till pcn. sen ska jag hämta sista nyckeln och sen ska jag göra middag till matti och förhoppningsvis lura honom till hångel.
*daniel novakovic ska ha nytt namn/ny klubb, det kommer bli bra. jag och moa föreslog "alla får hångla" men jag vet inte om han köpte det.
*emil, revk och harry white ska ha sommarklubb på co-bar.
*min katt har fått antibuggmedel i öronen.
*pappa har åkt hem till stockholm där hans granne trodde han var konstnär för att han sätter upp konstiga saker i fönstret.
*jag längtar tills fredag (!) då det är superitaloparty på co-bar och sen är det sista moroder på lördag aka sjukt kul helg.

2 comments:

Anonymous said...

Tip! Halva Diskobox spelar tillsammans med Funkyard på Retro på lørdag... :D

//Oskar från Diskobox

Therese Svensson said...

tack doll! ses där!