May 7, 2007

resume

okej jag har inte datat på ett tag (!!!????) för att det har varit debaserparty och flyttning. och OJ GRATTIS TILL DIG som hädanefter slipper höra mitt gnäll om flyttningen för nu är det äntligen över. jag tänker dock lägga upp ett foto på alla mina blåmärken som jag fick - jag har ett extra snyggt på armen efter att jag tappade sängen - men jag kan inte använda min mobilkamera än för jag har packat ner sladden på något extremt smart ställe. men lägenheten är fin, cute, bra storlek, weird planlösning och grungig. precis som jag. man ser pariserhjulet från fönstret och köket är mintgrönt. jag ska ha efterfest efter alla the prom i lägenheten. alla är välkomna. jag ska skriva ett hemligt password här på nätdagboken så det blir extra hemligt. eller inte. i förrgår flyttade jag och k från 5 på morgonen till elva på kvällen. till vår hjälp hade vi baby cake moa, harald s, anders och rajter och jag kommer sätta dem på piedestal resten av mitt liv så snälla var de. men vi bar och bar och körde och körde och packade och åt på vietnamesiska restaurang asien (bredvid oss satt två halvtjocka svenska män med basröster som bjöd deras thailändska damsällskap på öl) där vi frossade i färska vårrullar och stekta risnudlar. sedan fick vi passa oss för paltkloman så vi fortsatte flyttstäda och sedan blev vi klara, åkte hem till k, duschade, satte på oss joggingbyxor och korkade upp en flaska rysk champagne och drack i fosterställning.

No comments: