Mar 24, 2009

mat farlig mat

jag åt allergisk mat igår och kräktes under kvällen, somnade, vaknade vid halv tre, somnade om, drömde att jag var i en mörk allé, pappa hade blivit skjuten i axeln hade jag fått veta och jag försökte hitta hem genom att hålla i och följa en elledning som låg på marken för allt var så grått och mörkt och liksom tyst. sedan vaknade jag av kall blåst och kände att jag inte var lycklig för jag trodde inte på något längre, somnade om igen, och vaknade klockan sju helt mör och ful. det var så SYND om mig. sen blev jag glad igen men hade jag ingen frukost hemma men fick lunch av richard för han var snäll.

skitdrömmar, skitmat
. jag ska dock ta nya allergitester nästa onsdag hos dr. R. jag är så taggad.


(jacka, väska, tröja second hand, stickat hårband bik bok, jeans h&m, nagellack mavala "paris")

No comments: