Mar 25, 2009

Jag har tappat bort så många skivor så jag fick göra om noga: MADONNA update



update: åhe det gick inte så bra igår, jag var faktiskt superkass, jag hade glömt dessa skivor här på bilden (+ fler) fastän jag hade säkrat och dubbelkopierat, och det var ingen belysning under skivbåset så jag såg inte så noga vad jag hade för skivor alls och en kille snodde envist mina och annas öl när vi spelade, så jag kan inte ens skylla på att jag var dålig för att jag hade druckit för mycket öl. förlåt! jag skäms litet idag för jag vet ju att jag kunde så jättenoga egentligen och hade längtat så. får man göra ctrl Z? men det är töntigt att gnälla för det var sega mega jätteroligt och jösses vad bra alla var som uppträdde! jag har lite videofilm så jag ska visa sen! nu ska jag förbereda jobb.

No comments: