Sep 24, 2008

uppdrag granskning


idag jobbar jag förmiddagen på hemmakontoret vilket är så skönt för då börjar jag halv 8 och är klar med förstasidans uppdateringar 8. nu ska jag bland annat renskriva intervjuer, lägga in till kalendariet, gå runt och göra komplettering till en artikel, försöka fota höstträd på vägen, ringa runt lite, planera nordisk panorama, och gå till bibblan och läsa om eu om jag hinner.

sen ikväll ska jag, om jag orkar, på april 77s lagertömning på kyrkogatan 1. och imorgon har jag möte efter jobbet, på fredag ska jag, anna och louise testa hais after work och sen är det nordisk panorama och kartellen, och så resten av helgen nordisk panorama också.

jag får med andra ord sova ordentligt.

jag har dessutom bestämt att jag ska försöka svära lite mer. jag säger som mest jäkla, jävla eller fy sjuttsingen eller merde - fast allra mest MEH. så jag ska försöka få in lite fan ibland. igår skrev jag "för fan" i dagboken. PEPP!

2 comments:

Anonymous said...

vi måste ju testa hais brunch också!

Therese Svensson said...

den har jag ju testat, den var cute and neat! bäst i stan eftersom alla andra idiotställen insisterar på att steka allt i fem kilo smör i tre timmar. cpbarn.