Sep 22, 2008

baseballjackor (M.I.A - "paper planes")


ferociousness nog så har jag inte hunnit skriva dagboken för jag har varit:
  • öroninflammerad light
  • london och madonna
  • jobb
  • åke åh åke i helgen
  • jobb
jag har hjärnat så extra mycket att jag är helt trött när jag kommer hem från jobbet och orkar inte skriva några inlägg eftersom eh jag inte orkat ha någon fritid mer än att jag
  • läser tidningarna på internet
  • tar på sweat pants
  • ser top model på tv3 om det är tisdag till torsdag
  • somnar
detta ska dock ändras. jag har köpt rosenrot. och ska börja jogga igen. (saknad bisats: "meh b-massa till kött dock som inte håller dealen efter att man lagt av med träningen. vad är dealen kan den inte bara skärpa sig för alltid och vara en pigg lekamen som den brukar"?)
i alla fall: baseballjackor är höstens finaste jacka och eftersom bombarjackan är baseballjackans svalare variant är m.i.a (som vanligt), fördömlig vad gäller yttranden i plaggväg. jag och åke såg ghostbusters två gånger igår - först i vanlig version, sen med kommentarer, och åke sa att han hade letat efter en ghostbusters baseballjacka på tiden det begav sig och jag ångrade också att jag inte handlade mer från serietidningarnas baksides-shopar (läs: MAD-kepsen, ghostbusters-jackan och schassen-figurinen). (och ja jag och åke låg i pyjamas på kuddar på golvet hela tiden (förutom när vi hånglade) och det var så bra.)

3 comments:

Anonymous said...

Råkade hinna läsa inlägget som du försvinnade i eftertankens kranka blogghets. Skulle nog säga att du är precis som alla oss andra gökar. Kanske bara en liten aning rörigare, och mycket mer photogenic. Så lägg av med dödsadrömmarna, bitch!

Therese Svensson said...

JAG GJÖRT TACK DARLING!!

Björnsson said...

Jag har 3 basebolljackor... så jag kommer alltså vara kung i höst?