Sep 27, 2008

Sex on legs


Veckans skada är skärd fot då jag gick på glas igår i sommarskor med smal sula. Tur att pappa köpte ett första-skadan-kit till mig. Det var i alla fall råkul igår, jag dansade i en bur med en Skitcool tjej och hade lila peruk, hatt och drack vodka med mattias kroon, milkncookies-rickard och babydoll caroline och damerna var smashin och jag var en svensk hot mess som gick hem med pajad fot och en Falafel. Innan dess var jag och kroon på babel på wassup socker (jag skriver från mobilen och den hade inte rockers inprogrammerat så det blev socker så den får heta det hädanefter). Där drack vi en öl, åt druvor och pratade med kelly-natalie och brandon-emil broome som alltid är Cute n fierce. Och sen gick vi till plockepinn och av pekinganka och tog dessert på tempo i form av en öl innan vi gick till inkonst. Mjaou! Ps jag har inte varit vid datorn sedan igår. Framsteg, jag har fritid! Ps2 jag ska inte på kvällens vicefest för jag har skada, vice-andrew kommer inte och så är det polisskolan 3 på tv hallå. Xoxo nocturnal skadar girl

1 comment:

Baby Droool said...

Stackars snäckan! Men du var superhet i buren! Dessutom hjälpte du till att bokstavligen paint the town red ;) jag var på Inkonst precis & det gick ett blodspår backstage.

Jag drev runt i din hatt igår i hopp om att se dig, till vice-festen kom jag aldrig heller, men hör av dig så får du tillbaka den. Nästa gång ska jag pimpa ut dig med galna fejklashes (& ordentlig sockervadd - inget måndagsexemplar)!

P&K!