Sep 25, 2008

helskotta

åh, en snäll kastade en banan till mig på jobbet, vilket var snällt, men bananen slog ut mitt kaffe som rann ut på min mobil och dator vilket resulterat i att min mobil funkar ibland, ibland inte. jag är skitirriterad på det för mobilen (samt datorn) är det viktigaste jag har.

nu kan jag inte ens skicka bilder till min dator. detta är så dåligt.

de som sjöng prince ikväll var förresten också dåliga (vilket var udda eftersom prince är en genialisk sångskrivare fast svante lodén, han hamstern i hatten här nedan, var dock väldigt bra), och jag tänkte "nu har jag druckit upp min öl, när ska de sluta?". men jag träffade ondskan som var av samma mening så då tänkte jag att jag inte behövde se en sekund mer utan gick hem, gjorde en svampomelett till kvällsmat och gick och la mig. så där är jag nu, så godnatt.

No comments: