Sep 30, 2008

dagens nyheter / duran duran



  • jag älskar romantiska kåserier - igår sa jag till åke att han var watson till min sherlock och han svarade att jag var duran till hans duran.
  • jag har på idol 2008 i bakgrunden och gör illa-grimasen för en som heter robin b sjunger "brigde over troubled water" och jag bygger en bro direkt till psykakuten.
  • jag har skrivit om sport idag och lärde mig saker. sen var det derbybråk i malmö ikväll och det sprängdes smällare på gatorna så att polis-schäfern hoppade till i inslaget på lokaltv.
  • jag längtar till jul och sa det högt på redaktionen och de andra gör det också och det är på tiden att jag fan längtar för jag har inte gjort det på länge. sen drack jag grönt julte från kahls och louise sa "det luktar alkohol" och så var det mitt te som luktade glögg.
  • jag skrev om rögle idag på www.öresundsregionen.se och det är så fint för det är pappa svensson som gjort deras logo, han är en full fierceness diva hockey designer!
  • jag är snuvig och blåmärket under foten har inte försvunnit så jag haltar fortfarande, men jag ska vara värdinna på nästa kartellen så HURRA för bloody hot mess!

No comments: