Sep 29, 2008

bortskänkes/bytes: prada parfym



jag har för mycket saker så jag tänkte börja med det här att: ifall någon annan vill ha det så får ni det gärna för jag tycker att den som vill ha något allra mest bör få det. jag har en original prada parfym (30 ml) som jag inte använder och skänker bort den. den luktar som en blandning av sophia loren och fafi-damen här övan - så om du vill ha den maila mig hjärna på therese@oresundsregionen.se och berätta om något du gillar att göra för jag behöver tips på en ny hobby för jag har tröttnat på att rita jävla hieroglyfer. oh eller om du har något du vill byta så hojta till. tex en grytlapp eller batteri eller en glutenfri bulle.

här är sephoras text om den:
Prada: Prada brings its unique fusion of tradition and innovation to the world of fragrance, reinventing the ancient art of perfumery by creating a fragrance of yesterday and tomorrow, a scent inspired by the past, that embodies the future. It is a fragrance that intertwines memory, reality, and possibility.
Notes: Bergamot Oil Italian, Orange Oil, Bitter Orange Oil, Mandarin Flower, Mimosa India, Rose Absolute ABS, Schinus Molle ABS LMR, Peru Balsam, Patchouli Oil LMR, Raspberry Flower, Labdanum Resinoide LMR, Tonka Bean ABS LMR, Vanilla Absolute, Musk, Sandalwood Oil.
Style:
Classic. Pure. Addictive

4 comments:

Anonymous said...

!!!!

Hanna said...

Du kan få undulatboken för den! Jag provade att sticka, det var kul men jag fick ont i nacken så jag fick sluta.

Therese Svensson said...

ja hurra vad bra byte!

jag tror jag ska ta upp broderi igen. det är en fin hobby.

Anonymous said...

Ha ha. Parfym bytes mot hobby? Underbart galet.