Apr 14, 2008

helgen - en hyllning





ok nu är jag hemma, jag hade en vilsam blast som inkluderade: 6-timmars bilresa på fredag med pappa då jag ville stanna och äta var tredje timme, lördags-ceasarsallad på jimmys krog i hammarby sjöstad, smsande med en gammal it-kille, fest med ostronbar och champagne, trapphus-umgänge med skäggige brunetten, superfylla på grund av mixen whisky och antibiotika, kräksjukan i ett dygn, se family guy på datorn med min syster, tacos till brunch hos pappa, blixtvisit hos mamma, flyg hem. jag fick trivsamt nog nivea q10 kräm av pappa eftersom min tog slut och jag är ful annars. jag fick även en mycket galant tröja i GULD och SVART av brunetten men jag glömde den på festen eftersom jag var så glad i hågen och hade slipat fyllestenen extra extra noga.

No comments: