Feb 17, 2008

high school prom



jag funderar över hur jag ska klä mig på fredagens the prom på debaser i stockholm. det är vanligt äkta high school tema. min lillasyster funderar på att komma som den svartklädda arttjejen i "breakfast club", och jag gillar ju stilen på killnörden i samma film, fast det är ju väldigt likt min vanliga stil så jag tror inte det gills. nu funderar jag på att gå som ghost world nerd med glasögon, svart peruk, blått läppstift och en prom queen banderoll. ni vet som att nördtjejen mot alla odds blev prom queen men var för full för att hämta tiaran för att det var hon själv som spetsade bålen. då kan brunetten komma som seymour eftersom han inte ville klä ut sig, och fortfarande matcha. (brunetten fick för övrigt tid på sig att komma på namnförslag till dagboken - hittills har han sagt kuken1 (nej jag är en dam), mörkret (nej för jag känner redan ondskan) med mera).

No comments: