Feb 21, 2008

deutsches dinner party






das deutsches party was sehr gemuhst. det åts korv, fläsk, sauerkraut och en perfekt äppelstrudel som jag var tvungen att smaka och sen skölja ner med alvedon, whisky och nötter för att hoppas att allergikonsekvensen höll sig på sin kant, och det gjorde den för jag blev full och gick hem och däckade och kände inte av något magknip alls (yes). jag hade skrivit ut vad wersteiner hade för kvalitéer från systembolaget men jag hade "en sädig doft" så jag vet inte om det var så bra. snygge normala killen var där och berättade att han hade varit på nhl match! jag blev avundsjuk. jonathan sahlin hade svart tysk outfit och hade varit i turkiet. jag blev inte så avundsjuk. fast han ser ut som errol flynn. andreas haugaard hade deutscher skägg målat med mascara och hängslen. det var fantastiskt bra.

3 comments:

Anonymous said...

oh, der kleine apfelstrudel!!!! was für eine schönheit, was für ein prima exemplar aus der deutschen schatztruhe.

Hanna said...

En sädig doft! Hur oaptitligt låter inte det!

Therese Svensson said...

ja vad vill de egentligen?