Jan 4, 2008

trött och normal (och low-carb)


igår åt jag och moa fri middag på restaurang möllan tack vare att vi spelat skivor där tidigare, det var mycket gott. jag åt lammstek för jag var utled på lax. jag är den sämsta fiskvegetarianen. innan dess hade jag försökt byta min chanel coco mademoiselle parfym jag fick i julklapp för jag hade önskat mig chanel coco, men jag fick inte byta eftersom den inte var plomberad. ska försöka idag igen för jag kom på ett argument de inte kan säga nej till. idag är jag mycket trött igen, jag har sovit alldeles för dåligt de sista dagarna. det blir nog kaffe idag dramigpåtrissor. jag var även och lämnade biljetter till festen på lördag till några som ännu inte hämtat, och så hejjade jag på dennis på rundgång och drack ingefärste med erik som spelade en fantastisk electrosyntitalolåt av en fransk som hette RUT. ikväll kommer stockholmarna ner för festen imorgon. carl r belfrage, mattias kroon och company kommer kanske förbi the proms mini-cocktailparty ikväll. jag ska nu till banken och prata om min phishning, och sen ska vi pynta lite på debaser och kolla om vi hittar några roliga sällskapsspel. ikväll ska jag ha helt normala kläder aka inte en rosa ugly betty tröja, garfield t-shirt eller dynasty-paljettklänning. tänk om ingen känner igen mig, jag bara "hej moa!" och hon bara "eh?".

så här ser jag förresten ut när jag är trött och normal. fast på bilden har jag visserligen sju kilo mindre kroppshydda för jag hade ännu inte glömt bort att gå till gymmet tre gånger i veckan. det var när jag var på roosevelt hotel i los angeles för två somrar sen med min syster och drack en low-carb öl. wow det var tider det.

3 comments:

Anonymous said...

din lilla fågelunge!

Anonymous said...

Hoppas du inte ser ut så nu. Tyvärr ser du anorektisk ut. Allt gott /K

Therese Svensson said...

nej nu har jag ju spräckt jeansen för länge sen. ingen fara för mig vänner. ni kan nypa mig i äppelkinderna närsomhelst.