Jan 2, 2008

!phishad!


oj så exotiskt. jag har blivit phishad eller vad det heter. mitt konto har blivit tömt och det står bara "överföring" men jag har verkligen inte överfört något. jag stod på konsum och skulle handla sushi till ett möte, och så medgavs inte summan och jag gick till bakomaten och skulle hämta ut och så var allt borta. kan de ge sig på en rik eller? det förklarar ju också varför kortet inte fungerade när jag skulle boka resan. jag spärrade kortet direkt när jag kom till kontoret, och imorgon ska jag till banken och sen ringa runt och be om uppskov på räkningarna.

jag har i alla fall hälsan (PEPPAR PEPPAR)

4 comments:

Anonymous said...

NEJ! darling. om jag vore tät skulle du jag bli din hemliga supporter. /emma

Björnsson said...

shit vilken mardröm. det måste vara med på topp 10 sämsta grejer.

Therese Svensson said...

ja det var den. den kvalade precis in efter att jag upptäckte jag var gluten- och laktosintolerant.

Anonymous said...

serenity now!