Sep 27, 2007

slapshotbrillornas kväll på krogen











jag har varit rätt tråkig på sistone, var trött och bakis igår, och orkade inte gå upp ur sängen så hampus kom förbi med mat från curry hut på möllan. jag är inte helt övertygad om indisk mat men det var goda pickles. det var skitkul på crosscheck i förrgår. jättelite folk men jag hade döroligt. martin theander och hans fru spelade bra rock, jag spelade yello, can och led zeppelin, brodshockeylaget möllan rouge kom förbi med hockeyspel, vi tittade på "slapshot" och "youngblood", drack öl och jag förlorade i bordshockey. kristofer, hanna hallborg och jag pratade om strävhåriga taxar och moa och erik kom förbi en sväng. vi fick jättegod middag - martin och susanna åt biff och jag en mycket god tofurätt. erik moroder och per magnusson kom också förbi och snackade hockey och mortierorgel. det var roligt. som hemma fast med en stor bar och folk som städar upp efter en. yesss.

No comments: