Jul 2, 2007

underkläder - this is for you

jag försökte - återigen - handla underkläder idag men det gick åt fanders som vanligt. det är så SVÅRT. jag har två bhs, några bomullstoppar samt vanliga bomullstrosor från H&M. det är allt. underklädesexperter skulle dö om de såg min underklädesbyrå. men det är_så_TRIST att handla bhs. för det första är det ett fult namn; BH! för det andra är det så olika med storlekar att man måste PROVA ALLTING eftersom alla märken tolkar storlekar annorlunda. jag vill ha helt normala underkläder som inte syns mycket, som är bekväma, som inte har massa tjafs, synliga sömmar eller är stoppad med massa vadd eller har en rosett eller snobben-tryck mellan rattarna. ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT! detta är vad man får om man ska handla underkläder som tjej:
*barntryck som snobben eller betty boop
*horigt trött utdaterad cpspets
*push ups med inlägg
*tantunderkläder
*calvin klein/american apparel

okej så de enda snygga är calvin klein/aa men de har mest små storlekar och är dyra. så ska vi använda gaffatejp eller. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. först pmedelsgrejen och nu detta. här sitter jag nu bhlös i linne utan graviditetsblockerande hormoner i kroppen. så jävla 1968 att jag svimmar. och jag är faktiskt född 1978!! lillstrumpa/nes-generationen - vad hände med oss? imorgon ska jag till öppen mottagning på mas sex service och charma fram ett preventivmedel. STAY TUNED.

No comments: