Jul 3, 2007

igår

igår blev jag så jävla packad att jag missade deerhoof. nästan självmordsmotiv. eller inte. en gång missade jag built to spill och modest mouse för att jag låg och hånglade på parkeringen utanför (men jag hann se cornelius i alla fall). jag hade inte ätit noga och drack två gif&tonic + 1 öl och pratade allvar med k, varpå jag blev lonelycore och tyckte det var en bra idé att dricka två öl till när jag kom hem. fast det var ju inte alls någon bra idé eftersom jag däckade.

jag lunchade med richard idag på banjo och sen gick vi till skivesset. richard pekade på en magnet med texten DRAMA QUEEN och sa "den borde du ha HAHAHAHA". jag bara MEHHHH, och richard bara "amen dina killar tror alltid du är snäll och du säger alltid att du ändrats och lärt dig, men så är du ändå en knasboll". KNASBOLL.

KNAS
B
O
L
L

jag har lärt mig att jag inte lärt mig.

imorse vaknade jag halv elva och hade inte hört mina två larm som hade stått på i två timmar.

No comments: