Jul 3, 2007

stockholm sweden

jag fick avblåsa allt funX1000 med sandy i helgen för en släktträff kom emellan. min kusin filip konfirmerar sig och mormor hälsar på från jämtland och syrran, mamma, moster + morbror ska alla dit så jag tänkte åka upp och göra en cameo. jag firade inte jul i stockholm förra året så jag har inte träffat dem på ett och ett halvt år nu. dålig stil. de är sjukt roliga. jag älskar dom. och jag ska inte fira jul i stockholm i år heller så det är min enda chans att träffa alla på en gång. jag ska bo hos pappa på bondegatan och jag och mamma ska ha kräftskiva (jag missar den alltid i augusti eller när fandennuär) på landet och så ska jag träffa charlie och hans papegoja och så ska tommie ta min richiemödis. jag har aldrig varit på riche eller sett titanic. det är det roligaste jag vet. och jag har ju den bästa humorn.

såhär kolablasé ska jag se ut när jag är i stockholm HELA TIDEN.

No comments: