Jun 16, 2007

så har mina killar varit

relationsstatistik:
*brunetter (jag har bara legat med tre blondiner)
*blå- eller grönögda
*mellan 170 cm - 193 cm (den bästa längden är när man kan klänga på dom utan att de faller för att de är korta eller att man själv faller för att de är så långa, det roligaste med långa killar är att man kan använda dom som en stripp-påle och det bästa med kortare killar är att de är skönare att hångla med för man inte får nackspärr)
*rätt stor wiener (utan att jag kollat innan, det har varit helt på chans)
*kulturnördar
*tekniknördar
*oftast ej bra på inredning
*bra på matlagning

(nu säger k "hallå vad skriver du nu, skriver du om mig?" för att jag satt och log, så jag sa att jag skrev om hans wiener, och då sa han att han skulle lära sig hacka datorer men han får faktiskt ha en egen dagbok som heter kristoferrulesok i så fall)

3 comments:

Anonymous said...

men inga korta killar är snygga vilket är himla synd faktiskt för nackspärren är ett stort problem. en gång hånglade jag med en kille som var lite halvlång, inte lång liksom utan bara kanske 183 cm eller nåt sånt och jag DOG i nacken. alltså smärtan var fan värre än när jag bröt nyckelbenet -98 eller när det nu var och det gjorde ONT. (170? det måste varit hemskt. herregud)

Anonymous said...

Läser din blogg och den roar, men snälla, storleken på din mans kuk.. vill du att han ska blogga om dina snipplips eller vad? Nä, tänkte väll det.

Therese Svensson said...

hej mamma, jag skrev ju inte om wienern i sig, jag skrev ju om generell statistik vilket inte säger något om enstaka personer. 170 är väl litet, men 193 för stort. mittemellan är alltid bäst. nackspärr är SJUKT lamt. men man vill ju inte heller råka snubbla på killen ifråga för att han är för kort.