Jun 11, 2007

ångest

jag ångrar att jag lät så sur när jag skrev om barnen. det var inte meningen. men det var jättetrevligt igår i alla fall. det var explorers club i ljudgropen vid vattnet och det svalkade skönt och jag och k åt äckliga sojakorvar och laxfilé och broomés goda potatissallad med ramslök. de hade satt upp två partytält vilket är en fantastisk uppfinning - för bara 99 kronor får du svalka och skugga en hel dag på stranden/parken! bästa köpet. folk från moriskan, inkonst, supersoul och deluxe var där, likaså hanna ahh och margret och några fler jag kände igen men jag kom inte riktigt ihåg deras namn. en gigantisk mutanthund strök också omkring, och jag förlorade i cricket. sen gick jag till debaser och hälsade lite på per mag och de andra skejtarna för de hade sin avslutningsfest där. jag orkade bara en öl, sen stack jag hem och lyssnade på doobie brothers och tittade på deadwood. missade alla söndagsprogram. det är bästa tvdagen.

No comments: