Jun 16, 2007

mattan kroon fandom

jag ska börja skriva fandomnoveller om mattias kroon. sådär som folk gör om mr spock eller luke skywalker. det kommer bli grymt. så ska jag lägga ut dom på en blogg som heter "mattiaskroonfandom" eller "whatwouldmattiaskroondo" och göra ett fanzine som jag lägger utanför restauranger. mattan rules ok, men jag uttalar mig inte om hans privatliv förutom att han rules ok. vi borde ha en tävling där man kan vinna en date med mig och mattan så vi går och äter först och sen går och klubbar och norrlandssuper! ja sjukt kul!!! i helgen är dessutom mattans bästis carl b-boy här från göteborg och gör stan osäker (ni vet han som också skriver för nöjesguiden), och jag sätter mina pengar på att de är på antingen bloom in the park, noma, le le i kph eller vendel at sturehof eller hur det nu stavas. en sak ni inte visste om mattan är att han är grymt bra på att imitera folk, det är det roligaste.

1 comment:

Anonymous said...

men gud sluta spela så hemlig, nu vill man ju verkligen veta. säg nåt hemligt! det där med hans imitationsskills var ju dödstrist.