May 2, 2007

helgångest

det sämsta med att vara vaken sent är att man blir hungrig igen men är för lat för att äta. det bästa med att vara vaken sent är att alla andra sover så man får vara ifred och göra precis vad man vill. vilket i mitt fall är webba och läsa. vilket jag ju gör majoriteten av tiden ändå. så intressant. jag får göra en social make-over efter jag flyttat. som nu tänkte jag just "åh nej snart är det fredag IGEN! fredag är som en återkommande veckobaserad förbannelse som man aldrig blir av med" vilket tyder på att jag är trött. den här fredagen ska jag hyra bil och flytta mina sista saker. sedan ska jag städa klart, gå på debaser och efter det ska jag sova i en vecka och inte bitcha mer.

1 comment:

Anonymous said...

För sena kvällar:

www.betapet.com/index.php?primarylang=se

Man kan också lära sig saker som att "Elefantmedaljen är den högst värderade medaljen på Betapet."