Apr 30, 2007

trött

jag vet att det är ologiskt och larvigt men jag vaknar 5-halv6 varje morgon för att jag sover så dåligt och är orolig över flytten och klubben. det är sånt jag är dålig på - att förlita mig på andra. två flugor i en smäll. och eftersom jag inte kan köra bil måste jag lita på att någon annan ska göra det och hjälpa mig, när jag i själva verket vill klara av allt själv. men flytten, okej det är ingen stor grej, egentligen ska jag bara flytta några saker till ett annat ställe, men jag har tydligen någon mild flyttpsykos från min flyttöverfyllda barndom som gör att jag alltid blir väldigt stressad och sjuk i dylika flyttider. psykosymatisk cest moi. och klubben kommer bli otroligt rolig hoppas jag - vi har gjort allt som vi någonsin kan drömma om att ha på en klubb minus pool och ponnystatyer i velour med ölslang ur munnen - så jag borde inte oroa mig men bara jag flyttar och debaser öppnar (vilket inträffar samma helg dvs nästa) så tror jag det ordnar sig. okokok.

merci för ert tålamod.

2 comments:

Moa said...

Darling, don't you worry. Det kommer gå fantastiskt med både flytten och klubben! Jag längtar tills invigningen nästa helg. Kram, Moa

Anonymous said...

fast tänk om ingen kommer! nej skojar bara.