May 2, 2007

barock kväll

jag har tråkigt nu. jag vill inte sova för jag tror inte att jag skulle kunna. jag har läst i flera timmar och deklarerat och lyssnat på P2 och tittat på bilder från coachella och style.com och nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. jag gjorde en cameo idag på stan. jag tog en öl på tempo med k som var överarbetad och irriterad på en kollega. jonathan och den trevliga snickaren var också där, liksom inkonst-anna och kate. k åt en falafel med fetaost och sen gick han hem och jag gick hem till mig. sen dess har jag webbat. jag har bara ätit hirs idag. hirs med lök och tamari. jag tror på hirs. hirs och bovete skulle jag köpt aktier i om man kunde. jag lämnade även av två kassar film till max l och hade på mig min house of holland tröja. den var skön. igår hade jag och k valborgsmiddag med rökta räkor och riesling. vi såg "napoleon dynamite" på tv och blev svennepackade.
jag kommer få tillbaks på skatten. det ska gå till min semesterfond.

No comments: