Jan 28, 2009

i stort sett menlös

igår var i stort sett menlös och statistiskt vann tråkigt:

TRÅKIGT
  1. jag orkade inte laga middag utan åt yoghurt med glutenfri musli och morot med bearnaisesås men kom på att jag inte gillade bearnaisesås längre för det smakar smör med ört och jag hatar smör förutom noga franskt smör som jag kan äta en halv bytta av.
  2. jag ville inte bada för det gjorde jag i måndags.
  3. jag försökte lära mig en låt men jag var så dålig.
  4. jag gjorde ett indianarmband som blev rätt fult.
  5. jag vaknade halv fem och drömde sen om ett trasigt london med statyer och att vi inte hittade till topshop och att min katt blivit slagen i ett brevinkast.
KUL
  1. jag fick richards gamla tv!
  2. jag hade powerlunchmöte med sara berg på asien och åt pho tofu nudelsoppa.
  3. jag smsade litet med killen. åh
  4. jag fick en fin tröja och en fransig indianväst i mocka på humana och ett munk mjukisdjur på rundgång/som ny.

(men rent generellt var det skittråkigt. man kan nog säga att jag inte var så TAGGAD (den norrländska hockeysynonymen till PEPP))

No comments: