Jan 28, 2009

helgen var noga och skön








fredags: tacoträff och wineacid med louise. sen hämtade killen mig och jag var vin-jeanette och han champis-janne. åh.
lördags: vi åt frukost och jag fick en vinröd cape och blev lycklig, sen gick jag på stan, gick hem och sov tupplur, gick till babel med NES spel som rara staffan lånade till NES night på backlash, sen träffade jag killen som varit på konsert och vi gick för att dricka te (jag öl) framför en brasa och vakten frågade hur gammal jag var och brasan var fullsatt så vi gick till ungdomscafét På besök och killen fick intyga att jag var 30 när jag skulle köpa öl för jag hade inte tagit med leg. "jag vill bara ha ööööl hjälp" sa jag.
söndags: vi tittade på stillastående ponnys i parken, åt tofu med ananas (min powerfrukt) och meckade runt och sen köpte jag en laktosfri ost på konsum på nobeltorget och åt ost med nachos, tomat och avokado till kvällis. åh.

No comments: