Dec 1, 2008

glutenfri icke-barnfri dröm

haha just det en till dröm: i veckan drömde jag att jag fick ett barn, och så var jag helt "men jag är ju helt normal som innan - jag blev inte en föräldercp" och glömde bort att jag ens hade barnet och jag tittade på min mage i drömmen och den var inte bisarr som på horrorsajten www.alltombarn.se (som för övrigt är den bästa reklamen för preventivmedel EVER), och bara "hmmm men om jag fick barn nu så blev det gjort i oktober förra året men vem tusan hängde jag med då?" så kom jag fram till att det var fyra olika så jag bara mehåhh hur gör man ett faderskapstest egentligen. sen vaknade jag. och nej jag är inte gravid i verkligheten.

så cute! jag skulle bli bästa familjepersonen.

NOT!

(sen funderade jag i vaket tillstånd vem det egentligen var jag dejtade förra hösten och kom inte på det förrän flera timmar senare)

No comments: