Dec 1, 2008

glutenfri kill-dröm

jag kände mig dålig och somnade tidigt för jag tog nog ut mig för hårt förra veckan och blev helt sjuk och sjukanmälde mig idag till jobbet, och innan jag somnade igår tänkte jag på åke och att han inte hört av sig eller ringt när jag fyllde år, och jag tänkte att jag har slutat bli ledsen av vad andra människor gör för dumma val, men sen kom jag på att det nog inte var sant för jag var ändå ledsen och somnade sent och drömde att jag träffade åke och han hade kommit hem tidigare från turnén och han var klädd som zombien han var på debaser halloween och jag kunde inte prata med honom för han var så full att jag inte hörde hans svar när jag frågade, och han ramlade av en sorts skranglig brygga vi stod på så han slog upp ögat och fick åka till sjukhuset och jag träffade hans vänner och några släktingar som satt vid ett bord och de skulle döma mig och sen hände något mer men jag kommer inte ihåg för jag vaknade.

måste jag ha så uppenbara drömmar?

när jag var superlångdistansinvolverad med kära lukas drömde jag alltid att jag var så nära att träffa honom men jag tog alltid fel tåg eller så försvann han i publikhavet så jag inte hittade honom, eller så missade jag precis precis precis något viktigt moment så jag förlorade allt.

jag är uppenbarligen gay.

2 comments:

Baby Droool said...

äsch, du vill bara va som mig ;) och åke är dum-och-dummare.

Therese Svensson said...

haha ja
/härmapa